Twój Styl liderem, olbrzymi spadek Glamour

ZKDP: większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowała wmaju 2007 wzrost sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liderem był miesięcznik "Twój Styl" (Bauer), który sprzedał sięw nakładzie 237 086 egz. (wzrost o 1,9 proc. w stosunku doanalogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtulnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 215 229 egz. - uplasował się"Joy" (Hearst Marquard Publishing). W analogicznym okresie 2006 r.sprzedaż tego miesięcznika była o 18 proc. wyższa (262 480egz.).

Na podium uplasował się także shoppingowy "Avanti" (Agora) -sprzedaż wyniosła 190 221 egz. (138 361 egz. w maju 2006).

Aż 40 proc. spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Glamour"(G+J Polska), który rok temu był na trzecim miejscu w rankinguZKDP.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Cosmopolitan" (Hearst MarquardPublishing).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały