Tylko 30 proc. polskich nastolatków z miast lubi reklamy

Jedynie 30 proc. młodych Polaków mieszkających w miastach deklaruje, że z przyjemnością ogląda reklamy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zakupy w sklepach lubi natomiast ponad połowa tych osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

53 proc. Polaków wieku 14-18 lat mieszkających w miastach deklaruje, że robienie zakupów i chodzenie po sklepach jest dla nich przyjemnością. Do najpopularniejszych kanałów informujących o promocjach zdaniem młodzieży należą reklamy w telewizji i internecie (odpowiednio po 56 proc. wskazań). Jednak co ciekawe, tylko 30 proc. polskich nastolatków lubi oglądać reklamy.

37 proc. młodych Polaków, czyli o 7 p.p. więcej niż rok temu, deklaruje skłonność do zakupu marki, która aktualnie jest najbardziej promowana. Z drugiej strony 42 proc. twierdzi, że tylko wyjątkowo atrakcyjna oferta mogłaby ich przekonać do dokonania zakupu określonej rzeczy. Natomiast aż 62 proc. respondentów, kiedy ma jakieś dobre lub złe doświadczenia z nowym produktem, bez ograniczeń dzieli się nimi z innymi. Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą ankiet internetowych CAWI w dniach 30 lipca – 11 sierpnia br. W sondażu, prowadzonym na stronie Epanel.pl wzięło udział 303 mieszkańców miast w wieku 14-18 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych