Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark (Maspex). W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

W ramach nowej odsłony kampanii "TymbarkuJEMY" marka zachęca do cieszenia się słońcem, dobrym jedzeniem i towarzystwem bliskich wraz z napojami Tymbark.

Pokazuje, że to wspólne bycie razem przy posiłku – czyli tymbarkowanie – może przybierać różne formy. Tymbarkować można we dwoje, ze znajomymi lub z rodziną. W ogrodzie na działce, w miejskim parku lub nad wodą – najważniejsze, by być tu i teraz, w obecności bliskich.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tymbark-just-plants-napoje-reklama,7169652513872001a ##

Spot jest emitowany w wybranych stacjach tv, wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook).

Kampanię przygotowała agencja Publicis (kreacja i produkcja), produkcją reklam zajął się wewnętrzny dom mediowy Maspex, a planowaniem i zakupem mediów: Starcom.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"