Tytanowy Lew w Cannes dla zintegrowanej kampanii

Organizatorzy przyszłorocznego festiwalu reklamy Cannes Lions ogłosili zmienione zasady przyznawania Tytanowego Lwa, nagrody istniejącej od 2003 roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 2005 roku Tytanowym Lwem będą honorowane kampanie reklamowe obejmujące kilka kanałów komunikacji i reprezentujące cztery kategorie kampanii (budżet poniżej 1 mln dolarów, 1-10 mln, 10-50 mln, powyżej 50 mln). Warunkiem uczestnictwa w konkursie o Tytanowego Lwa jest przeprowadzenie kampanii reklamowej przynajmniej w trzech mediach tradycyjnych i nietradycyjnych. Do pierwszych organizatorzy festiwalu zaliczają: prasę, telewizję, kino, radio i outdoor. Jako nietradycyjne określają: Internet, marketing bezpośredni, product placement, sponsoring, PR, design. Liczba mediów ani długość zgłaszanych prac nie są ograniczone. Najwybitniejsza spośród nagrodzonych Tytanowymi Lwami prac będzie mogła otrzymać Titanium Grand Prix. Organizatorzy podkreślają, że głównym kryterium oceny przez jurorów będą wyróżniające się wybitne pomysły reklamowe i realizacyjne.   źródło: Proto

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe