„Ugotowani 4” mieli 2,3 mln widzów i przynieśli 21 mln zł z reklam

Czwarty sezon programu „Ugotowani” oglądało średnio 2,34 mln osób. Stacja TVN w czasie emisji programu zajęła drugie miejsce w całym rynku, ale była liderem w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 20,9 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Ugotowani 4” mieli 2,3 mln widzów i przynieśli 21 mln zł z reklam

Średnia widownia czwartej serii kulinarnego programu TVN „Ugotowani” (pokazywanego w okresie od 24 lutego do 19 maja br., w niedziele o godz. 18.00) wyniosła 2,34 mln widzów. Przełożyło się to na 17,77 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 23,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą oglądalność miał drugi odcinek programu. Obejrzało go 2,86 mln widzów.

Czwarta edycja „Ugotowanych” miała nieco mniej widzów niż emitowana jesienią ub.r. trzecia seria produkcji. Wówczas kulinarny program oglądało średnio 2,47 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 18,28 proc. oraz 24,92 proc.

W czasie emisji programu TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, pokazująca wówczas powtórki „Komisarza Alexa” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, co przełożyło się na 18,74 proc. udziału. Natomiast trzecia w kolejności była Dwójka („Panorama”, „Sport Telegram”, „Pogoda” i początek programu „Dzięki Bogu już weekend”; 11,83 proc.), a czwarty - Polsat („Pamiętniki z wakacji”, filmy fabularne oraz początek „Wydarzeń”; 9,62 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN była już liderem rynku z ogromną przewagą nad TVP1, Polsat oraz TVP2.

Cennikowe przychody reklamowe z 12 odcinków reality-show wyniosły 20,9 mln zł (dane bez rabatów).

grafika

TVN planuje realizację piątej edycji „Ugotowanych”, która trafi na antenę jesienią br. Obecnie trwają poszukiwania do niej uczestników.

Trzy topowe odcinki „Ugotowanych”

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

 

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta