„Ulżyj główce w harówce” w studenckiej kampanii Plusssz Active

Pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ruszyła kampania reklamowa Plusssz Active (Polski Lek SA) skierowana do studentów. Akcja obejmuje radio, prasę i BTL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Plusssz Active skierowana do studentów i młodych ludzi prowadzących aktywny tryb życia podkreśla, że produkt ten wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację, potrzebne szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Akcja pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy.

grafika

Kampania obejmuje spoty radiowe (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio), promocję w prasie studenckiej („Gazeta Eurostudent”, „Dlaczego” - m.in. advertoriale w dodatkach na juwenalia, plakaty w punktach dystrybucyjnych) oraz działania ambientowe (obradowane koszulki na kserówki i plakaty w punktach ksero w wybranych miastach). Planowaniem i zakupem czasu reklamowego w radiu zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Działania marketingowe są uzupełniane przez aktywności public relations, które prowadzi agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK