Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

Unicef UK uruchomił internetową kampanię, której celem jestzachęcenie konsumentów do regularnych datków na rzecz organizacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na kampanię składają się dwa banery reklamowe, pokazującepoprzez szokujące statystyki jak tysiące dzieci poniżej piątegoroku życia umiera na skutek możliwych do zapobieżenia chorób.

Po kliknięciu w dany baner użytkownik zostaje przeniesiony nastronę na witrynie organizacji, która zachęca go do regularnych,comiesięcznych wpłat. Reklamy zostały stworzone przez agencjęmarketingową RAPP. Będą one umieszczane m.in. w serwisach Amazon,The Independent i AOL.

"Ta internetowa kampania jest stworzona aby pokazać wyraźnyproblem i proste rozwiązanie, podkreślając jak niepotrzebnieumierają dzieci" - stwierdziła Lillian McMahon, odpowiedzialna zamarketing internetowy w Unicef UK.

źródło: New Media Age

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]