Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska

Agencja marketingu zintegrowanego Unique One powołała do życia nowy dział Unique Loyalty, dedykowany programom lojalnościowym i promocji sprzedaży B2B. Na jego czele stanęła Magdalena Żebrowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska
Grzegorz Bonder, dyrektor generalny Unique One

Jak wyjaśnia Grzegorz Bonder, dyrektor generalny Unique One, "decyzja o wydzieleniu kolejnego działu, została podjęta w związku z coraz większą liczbą prowadzonych programów lojalnościowych i promocji wsparcia sprzedaży B2B przez agencję".

Na czele Unique Loyalty stanęła Magdalena Żebrowska, która jako loyalty account supervisor obejmie nadzór nad prowadzonymi przez agencję programami. Będzie również odpowiedzialna za rozwój całego działu Loyalty w Grupie Unique.

Magdalena Żebrowska zdobywała doświadczenie w agencji Nairobia pracując dla takich marek jak: Syngenta, Tikkurila, Timex, PSA, PPG, Red Bull, Ceramika Paradyż, Bridgestone czy Kampania Piwowarska.

Unique One pracuje dla takich klientów jak VISA, Nestlé Polska, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska