Universal McCann dla Ecco

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Ecco.

km
km
Udostępnij artykuł:

W finałowej fazie przetargu na warty około 36 milionów euro medialny budżet duńskiego producenta obuwia Universal McCann pokonał agencję MediaCom. We wcześniejszej fazie postępowania odpadł dom mediowy OMD.

Universal McCann będzie pracował dla Ecco w Europie, USA oraz Chinach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?