Up&More wypromuje nowy portal Wydawnictwa Nowa Era

Up&More współpracuje z Wydawnictwem Nowa Era w zakresie promocji portalu edukacyjnego DlaUcznia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Up&More wypromuje nowy portal Wydawnictwa Nowa Era

Agencja odpowiada za strategię i komunikację brandu za pośrednictwem Facebooka, w tym kampanie realizowane na wspomnianej platformie społecznościowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/up-more-z-nowym-klientem-z-branzy-medycznej ##

Portal Dla Ucznia od Wydawnictwa Nowa Era

Portal DlaUcznia skierowany jest do uczniów szkół średnich i umożliwia bezpłatny dostęp on-line do materiałów dydaktycznych zgodnych z podstawą programową w szkołach.

Tematy przedstawione są w czytelnej i skróconej formie z czterech przedmiotów: matematyki, języka polskiego, języka angielskiego oraz geografii. Materiały zostały opracowane przez ekspertów Wydawnictwa Nowej Ery, lidera wśród wydawców edukacyjnych.

- Obecny czas jest trudny dla wszystkich stron procesu dydaktycznego, w tym uczniów oraz ich rodziców. Przeniesienie nauczania do świata cyfrowego wymaga również wypracowania skutecznego modelu. Strona DlaUcznia.pl pomaga w powtórkach materiału szkolnego oraz zrozumieniu wielu zagadnień szkolnych w bardzo przystępny i szybki sposób - komentuje Magdalena Kamińska, marketing manager Wydawnictwa Nowa Era.

Klienta pozyskano w następstwie działań działu new buissness.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie