UPC ma 410 tys. abonentów telewizji cyfrowej

Na koniec marca br. sieć UPC Polska miała 408,1 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Internet i telefonia zanotowały z kolei wzrosty o kilkadziesiąt proc.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

 W samym I kwartale br. sieć pozyskała 37,4 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na dzień 31 marca br. korzystało 1 018 700 abonentów UPC, o 0,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że stopień cyfryzacji klientów telewizji operatora wyniósł 40 proc.  

Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska pozostaje szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec marca br. korzystało z niego 538,8 tys. abonentów, czyli o 13,4 proc. więcej niż na koniec marca 2010 roku. Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 16,5 proc. i wyniosła na koniec I kwartału 2011 r. 231,8 tys.

Łącznie sieć UPC Polska na koniec marca br. miała 1 096 300 abonentów (wzrost o 0,9 proc.), a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) wyniosła 1 789 300 (wzrost o 6,1 proc.). Zasięg sieci UPC w Polsce obejmuje 2 050 800 gospodarstw domowych.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK