Uroda zostaje w Edipresse

Edipresse Polska inwestuje w "Urodę"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o kontynuowaniu inwestycji w miesięcznik "Uroda".

Zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w magazynie, jego wysoka jakość, utalentowany zespół oraz wyniki finansowe ostatnich miesięcy utwierdziły Wydawcę w słuszności podjętej w 2002r. decyzji o wejściu w segment rynku luksusowych miesięczników dla kobiet - czytamy w komunikacie.

Jak wynika z długookresowej analizy rynków prasowych wykonanej przez dział analiz Edipresse Polska "przed miesięcznikiem Uroda jest perspekta wzrostu w tym segmencie, przy jednoczesnej potrzebie specjalizacji tytułów i oferowania wysokiej jakości edytorskiej". W ocenie Wydawcy miesięcznik Uroda spełnia oba te wymagania.

Średnia sprzedaż egzemplarzowa Urody w okresie I-IX 2003 wyniosła 64 045 o 38% więcej niż w analogicznym czasie roku 2002. Wpływy z reklamy brutto wzrosły o 55% i wyniosły 8,6 mln złotych.

Dane: ZKDP I-IX 2003, Expert Monitor I-X 2003

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana