Urodzinowy „Shape” z dodatkiem i kampanią

Miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska) obchodzi dziesiątą rocznicę ukazywania się w Polsce. Z tej okazji marcowe wydanie pisma ukazało się dzisiaj z dodatkiem i wspiera je kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do całego nakładu numeru, który wynosi 60 tys. egz., dołączono płytę DVD z ćwiczeniami jogi na płaski brzuch. Wydanie ukazało się w cenie 12,50 zł – to normalna cena z płytą, bez dodatku numer kosztuje zwykle 7,50 zł.

grafika

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN Style, TV 4, Fox Life, Zone Club, Kino Polska, Tele 5), prasie („Olivia”, „Cosmopolitan”, „Hot Moda i Shopping”) oraz internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Kreację i mediaplan poza telewizją przygotował dział marketingu Marquarda, zaś czas w telewizji zakupił Mediavest.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Shape” w okresie od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 37 117 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej