„Uwodzi aromatem” - Appetita reklamowana w telewizji i prasie (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa przypraw Appetita (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Appetita. Uwodzi aromatem” - przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i Universal McCann Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania przypraw Appetita prezentuje ich pełną ofertę w nowych opakowaniach oraz podkreśla ich najważniejsze zalety, chociażby poprzez uwodzicielski aromat układający się w kształt serca. - Długość i radiowy charakter spotu oraz charakterystyczna melodia mają za zadanie wyróżnić go spośród standardowych reklam - opisuje Magdalena Sarnowska, brand manager Appetita. - Zależało nam, aby spot w minimalistyczny i niekonwencjonalny sposób prezentował nasze produkty i odzwierciedlał ich nowy wizerunek - dodaje.  

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca marca - obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i TVN i kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, spot wyreżyserował Maciej Orłowski, a media kupił dom mediowy Universal McCann Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje