Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech

Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki Oyakata (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce  SalesTube.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech

Linia produktów Oyakata obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).

Działania promocyjne realizowane przez Value Media i SalesTube obejmują emisję spotów „Oyakata. Smak Japonii O YA!” na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok i vKontakte), a także rich media na mobile.

Kampania jest realizowana na 3 rynkach: niemieckim, włoskim i rosyjskim.

W Polsce marka Oyakata promowana była szeroką kampanią przed rokiem, głównie w telewizji.

Ajinomoto Poland stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?