Value Media: Piotr Pater na czele działu analitycznego, Marta Jereczek jako web analyst

Piotr Pater awansował w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) na stanowisko chief web analyst. Zwolnioną przez niego funkcję web analyst objęła Marta Jereczek, która poprzednio pracowała w agencji Conversion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media: Piotr Pater na czele działu analitycznego, Marta Jereczek jako web analyst
Piotr Pater i Marta Jereczek

Jako chief web analyst Piotr Pater będzie zarządzał działem analitycznym Value Media i odpowiadał za jego rozbudowę. - Biorąc pod uwagę nasze ostatnie sukcesy w pozyskiwaniu nowych biznesów i wyprzedzając oczekiwania rynku, chcemy rozbudować dział analityczny. To właśnie jego pracę wykorzystujemy w działaniach dla wszystkich klientów - komentuje Kamil Wiszowaty, business developmet & dtrategy director firmy.

Pater pracuje w Value Media od marca br. Wcześniej był związany z agencją Conversion i grupą radiową Eurozet.

Opuszczoną przez niego funkcję web analyst przejęła Marta Jereczek, która będzie obsługiwać w zakresie analityki mediowej najważniejszych klientów Value Media. Poprzednio przez ponad półtora roku zajmowała takie samo stanowisko w agencji Conversion. Ukończyła studia ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję