Value Media zareklamuje PLL LOT w Google

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT w wyszukiwarce Google na polskim rynku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media zareklamuje PLL LOT w Google

Value Media będzie odpowiadać dla PLL LOT za przygotowanie, wdrożenie i analizę strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

- Liczymy, że współpraca z domem mediowym pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze dotarcie przez kanał online’owy do potencjalnych klientów - tłumaczy Arkadiusz Gawryluk, kierownik ds. e-commerce w PLL LOT.

Domem odpowiadającym za planowanie i zakup pozostałych mediów do kampanii LOT-u pozostaje Universal McCann.

W czerwcu br. serwis LOT.com odwiedziło 281,1 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta