VanLeif zajmie się obsługą reklamową marki Krups

Agencja reklamowa VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Krups, należącej do Groupe SEB Polska. Zajmie się jej najbliższą kampanią reklamową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VanLeif zajmie się obsługą reklamową marki Krups

Firmy nie zdradzają szczegółów na temat zakończonego przetargu. Wiadomo jedynie, że w ramach oferty agencja VanLeif przedstawiła strategię opartą na wielokanałowej komunikacji, łączącej działania offline i online w ramach jednego, spójnego doświadczenia z marką.

- Agencja VanLeif, bazując na bardzo dobrym zrozumieniu potrzeb konsumenta, przedstawiła odważną strategię i nieszablonową kreację dla marki Krups, co przesądziło o wyborze właśnie ich jako partnera. Zaproponowali antytezę schematu komunikacji marek z segmentu ekspresów do kawy. Wybrana przez nas koncepcja jest tą, która pomoże nam osiągnąć cel jakim jest wzrost sprzedaży ekspresów ciśnieniowych - podsumowała Barbara Dalaszyńska, category & product manager marki Krups na Polskę i Kraje Bałtyckie, Groupe SEB Polska.

Całość działań przygotowanych przez VanLeif, obejmie takie kanały jak ATL (print, online), BTL, digital w tym social media, sampling oraz e-commerce. Start kampanii zaplanowany został na połowę listopada br. Działania potrwają do końca roku.

Poprzednią kampanię ekspressów Krups realizowały dla Groupe SEB Polska agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mindshare Polska. Akcja została przeprowadzona w listopadzie ub.r.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"