Vans kolejne dwa lata z agencją Blame Us

Producent butów i ubrań sportowych Vans (VF Corporation), przedłużył o dwa lata dotychczasową umowę z agencją Blame Us.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vans kolejne dwa lata z agencją Blame Us

Blame Us odpowiedzialna jest za działania z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu, organizację eventów i projekty specjalne.

Po stronie agencji działania dla klienta koordynuje Iga Chojnicka, CEO, Paulina Koszczyk, junior account executive oraz Dominika Maciejewska, PR assistant.

Vans to druga marka z portfolio VF Corporation, która współpracuje z Blame Us. We wrześniu ubiegłego roku do grona klientów agencji dołączyła marka Eastpak.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK