Velux sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych

Producent okien dachowych Velux został oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych, które w styczniu przyszłego roku zostaną rozegrane w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Umowa obejmuje różne świadczenia marketingowe dla sponsora, m.in. reklamę na płytach boisk oraz ekranach LED. Wartości kontraktu nie ujawniono. Został on podpisany przez Grupę Velux z agencją Infront Sports & Media reprezentującą Europejską Federację Piłki Ręcznej w zakresie organizacji przyszłorocznych mistrzostw.

- Nasze wejście w oficjalny sponsoring mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn, które będą jedną z najważniejszych imprez sportowych w naszym kraju, to naturalna konsekwencja przyjętej strategii marketingowej. Piłka ręczna ma w Polsce długą tradycję, a także wielu wiernych kibiców. W związku tym planujemy wiele aktywności i chcemy zaprosić liczne grono naszych partnerów z Polski i z Europy - uzasadnia tę współpracę Jacek Siwiński, dyrektor generalny Velux Polska.

Mistrzostwa będą rozgrywane od 15 do 31 stycznia 2016 roku w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach. Za komunikację marketingową turnieju będzie odpowiadać Dentsu Aegis Network Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji