Viacom wdroży aplikacje Viacom Play Plex w ponad 180 krajach

Viacom International Media Networks z końcem 2015 roku wprowadzi pakiet aplikacji umożliwiających oglądanie kontentu z kanałów nadawcy na smartfonach i tabletach. Częścią oferty będzie obecna już w Polsce aplikacja MTV Play.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Viacom wdroży aplikacje Viacom Play Plex w ponad 180 krajach

- Viacom Play Plex oferuje maksimum elastyczności w dystrybucji naszej treści i jest bezpośrednią odpowiedzią na zmiany w konsumpcji treści telewizyjnych współczesnych widzów - zapowiada Bob Bakish, prezydent i CEO Viacom International Media Networks.

Każdy z nadających na świecie kanałów spółki, czyli Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Channel, Spike i BET otrzyma dedykowaną aplikację. Będzie pozwalała na dostęp do biblioteki programów na żądanie, da możliwość oglądania lokalnej wersji stacji oraz pozwoli na korzystanie z dodatkowych treści, np. gier dla Nick Play.

Pakiet aplikacji będzie gotowy do wdrożenia na wszystkich z ponad 180 rynków, gdzie działa Viacom, pod koniec tego roku. Model dystrybucji, sposób dostępu do aplikacji Viacom Play Plex oraz ich zawartość kontentowa w poszczególnych krajach będzie różna i uzależniona od lokalnych uwarunkowań. Będą one dostępne w wersjach na systemy iOS i Android.

Na razie nie wiadomo, kiedy aplikacje zostaną wprowadzone w Polsce, ani jaki kontent się w nich znajdzie. Pewne jest, że w skład pakietu wejdzie istniejąca już aplikacja MTV Play, która pozwala na urządzeniach mobilnych na dostęp m.in. do reality-show „Warsaw Shore”. Została ona uruchomiona w kwietniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały