Vision Group: Natalia Miller partnerem zarządzającym i head of corporate affairs

Z początkiem września br. do grona akcjonariuszy agencji Vision Group dołączyła Natalia Miller, która objęła również funkcję partnera zarządzającego oraz stanowisko head of corporate affairs. Wcześniej pracowała w firmie na stanowisku senior public relations manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vision Group: Natalia Miller partnerem zarządzającym i head of corporate affairs
Natalia Miller

Natalia Miller jest związana z Vision Group od 2008 r., czyli od początku istnienia firmy. We wrześniu dołącza do grona współwłaścicieli. Zajmie się nadzorem nad projektami z zakresu corporate affairs oraz koordynacją prac zespołu Vision Group.

Tak jak dotąd będzie również koordynowała działania w zakresie public relations i public affairs oraz tworzenia i realizacji strategii komunikacyjnych dla Klientów. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla sektora farmaceutycznego i ochrony zdrowia. Jest autorką wielu kampanii medialnych i akcji edukacyjnych poświęconych zdrowiu oraz publikacji naukowych.

- W Vision Group stawiamy na długofalowy rozwój. Otwieramy przed wszystkimi pracownikami możliwość dołączenia do grona akcjonariuszy naszej firmy. To zależy tylko od ambicji pracowników, jak również stanowi kluczowy element przy budowie zaangażowanego i stabilnego zespołu - mówi Jarosław Nyk, CEO i partner w Vision Group.

W strukturze firmy pozostaje jako partner oraz head of public affairs dotychczasowa partner zarządzająca – Małgorzata Bogusz, która skupi się na rozwoju projektów public affairs na rynkach międzynarodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana