„Viva!” zyskuje wśród dwutygodników people, „Show” liderem

We wrześniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people utrzymał magazyn „Show”, który jednak zanotował największy spadek w rankingu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 437 361 egz. i była niższa o 5,91 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Obecnie „Show” kosztuje 1,50 zł, podczas gdy rok wcześniej jego cena wynosiła 2,20 zł.

Drugie miejsce zajął magazyn „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży wynoszący 2,84 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 418 277 egz. We wrześniu ub.r. cena tego pisma wynosiła 1,99 zł, a w analogicznym miesiącu ub.r. - 2,20 zł.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 311 661 egz. W analizowanym miesiącu jego cena wyniosła 1,50 zł.

Największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na czwartym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik wzrósł aż o 55,98 proc. do 216 319 egz. Obecnie magazyn ten kosztuje 2,99 zł, natomiast rok wcześniej jego cena była jednak dwukrotnie wyższa i wyniosła 5,99 zł.

We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największym wzrostem sprzedaży (14,14 proc.) pochwalić się mógł „Flesz”. Natomiast najwięcej w tym ujęciu straciła „Gala” (G+J Polska) - aż 42,35 proc. We wrześniu br. „Gala” jedno wydanie miała w cenie 1,99 zł, a drugie za 4,99 zł. Miesiąc wcześniej, jeden numer kosztował 0,99 zł, a drugi 4,99 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?