Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków

3 listopada ruszyła kampania reklamowa Vizir'a pod hasłem"Szorstkie potwory wymiękają". Jest ona skierowana do rodzicówdzieci w wieku przedszkolnym.

mb
mb
Udostępnij artykuł:

Plakaty reklamowe pojawią się w poczekalniach oraz przywejściach do 400 przedszkoli w 20 miastach Polski, m.in.: wBydgoszczy, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie, Radomiu, Kielcach,Toruniu, Bielsko-Białej, Olsztynie, Rzeszowie, Wałbrzychu, Elblągu,Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Włocławku, Tarnowie, Zielonej Górze,Legnicy, Kaliszu oraz w Grudziądzu.

Kampania promuje wariant proszku do prania Vizir z efektem płynudo płukania Lenor. Została przygotowana przez agencję reklamową a2S.A.

Akcja potrwa do 3 grudnia. Zakupem mediów zajmuje się dommediowy MediaCom.

mb
Autor artykułu:
mb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy