W 2012 r. ruszy internetowy bank AliorSync, chce mieć 1 mln klientów

Alior Bank uruchomi w I półroczu 2012 roku bank internetowy AliorSync i planuje pozyskać 1 mln klientów oraz 3 mld zł depozytów w ciągu czterech lat, poinformował prezes Wojciech Sobieraj.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Nasze założenia biznesowe są takie, że chcemy mieć 1 mln klientów do końca 2016 roku, przy czym ok. 250 tys. w pierwszym roku. Start planujemy na pierwszą połowę przyszłego roku, ale mam nadzieję, że będzie to szybciej, niż koniec półrocza. To będzie jednostka Alior Banku, nie oddzielny bank" - powiedział Sobieraj podczas konferencji prasowej.

Oferta banku wirtualnego będzie adresowana do osób otwartych na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, poszukujących najefektywniejszych sposobów zarówno oszczędzania, jak i wydawania pieniędzy, podkreśla prezes. Grupą docelową będą osoby w wieku 20-35 lat.

"Chcemy, aby to był bank dla ludzi, którzy są naprawdę w świecie wirtualnym, wykorzystują geolokalizację, czy czytnik OCR" - zaznaczył Sobieraj.

Model działalności AliorSync przewiduje ułatwienie procesów ofertowania i sprzedaży produktów i usług nie tylko bankowych, dzięki wykorzystaniu na szeroką skalę popularności i możliwości sieci społecznościowych oraz rozwoju urządzeń mobilnych.

Sobieraj poinformował, że wartość inwestycji w nowe przedsięwzięcie wyniesie ok. 50 mln zł i będzie sfinansowana ze środków własnych Alior Banku.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich