Waglewscy, Możdżer, Janerka i Spięty w spocie Męskiego Grania Żywca (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca cykl koncertów Żywiec Męskie Granie. Akcję przygotowały firmy Just, Platige Image, Opus i OMD Macroscope.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii reklamującej Żywiec Męskie Granie jest spot, w którym pojawiają się artyści występujący w tym cyklu koncertowym: Wojciech i Bartosz Waglewscy, Leszek Możdżer, Lech Janerka i Spięty z zespołu Lao Che. W reklamie są pokazywani na tle animowanej scenerii przedstawiającej różne instrumenty i przedmioty związane z muzyką.

Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński wraz z zespołem z Platige Image, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. To pierwsza reklama telewizyjna Żywca oparta na animacji 3D.

Spot oprócz telewizji (największe kanały ogólnopolskie) jest też emitowany w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"