Wawel rozpisał przetarg na obsługę mediową, zlecenia broni Mets

Producent słodyczy Wawel prowadzi przetarg, w którym wybiera dom mediowy. Obsługi marketera broni Mets.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W postępowaniu udział bierze łącznie sześć podmiotów. Marketer nie zdradza ich nazw. Rozpoczęty w styczniu przetarg ma zostać rozstrzygnięty jeszcze w lutym tego roku.

W ubiegłym roku na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) Wawel wydał ponad 33,86 mln zł, o 10,5 proc. mniej niż w 2016. Firma zmieniła także strategię swoich marek, ich identyfikację wizualną i hasło na „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

W portfolio firmy znajdują się brandy Malaga, Tiki-Taki, Kasztanki, Fresh& Fruity i Mieszanka Krakowska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?