Wędliny Gobarto reklamowane z nowym claimem i „świątecznym zwyczajem”

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa wędlin Gobarto (produkowanych przez Cedrob). Akcję, obejmującą internet i outdoor, przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wędliny Gobarto reklamowane z nowym claimem i „świątecznym zwyczajem”

W kampanii eksponowany jest nowy claim Gobarto: „Dzielmy się smakiem”, który zastąpił dotychczasowe hasło: „Wspomnienie dawnego smaku”.

Akcja jest prowadzona w internecie oraz na outdoorze. Potrwa do 15 grudnia.

grafika

Kreacją, strategią oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]