Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański uruchomili dom mediowy Media People

Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański, byli menedżerowie MediaOn uruchomili dom mediowy Media People. Jego wyróżnikiem na rynku mają być usługi poszerzone o konsulting marketingowy i biznesowy. Agencja skupi się na obsłudze przedsiębiorców z sektora MSP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański uruchomili dom mediowy Media People
Weronika Szwarc-Bronikowska, Michał Polański

Media People świadczy kompleksowe usługi związane z tworzeniem i realizacją zintegrowanych kampanii mediowych - od etapu pogłębionej analizy i strategii oraz planowania i zakupu rekomendowanych mediów aż do monitoringu i ewaluacji.

Jak podają założyciele nowej agencji, dzięki przynależności do międzynarodowej sieci niezależnych podmiotów marketingowych CAN (Communication Affiliate Network), Media People ma możliwość koordynowania kampanii na 16 rynkach regionu CEE. Doradztwem i obsługą klientów zajmie się zespół specjalistów pracujących wcześniej w mediach oraz sieciowych i niesieciowych domach mediowych.

- Nawet najlepiej przygotowana kampania będzie nieskuteczna lub niewystarczająco dobra, jeśli inne obszary działania przedsiębiorstwa nie są do niej odpowiednio przygotowane, na poziomie produktu, ceny, dystrybucji, „półki”, czy wsparcia sprzedaży - mówi Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju. - Będziemy przekonywać klientów, że myślenie o rekomendacji mediów wyłącznie w kontekście „tabelki kosztowej” jest myśleniem krótkofalowym i nie przyczynia się do rozwoju firmy. Chcemy inicjować i realizować zintegrowane działania w obrębie całego przedsiębiorstwa, zarówno przed, w trakcie, jak i po kampanii - dodaje.

Działaniami konsultingowymi związanymi m.in. ze wsparciem i aktywizacją sprzedaży czy tworzeniem długofalowych strategii marketingowych zajmie się zespół praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach i czołowych firmach doradczych. -Przedsiębiorcy z sektora MSP mają bardzo często utrudniony dostęp do wysoko wykwalifikowanych ekspertów, z których usług korzystają duże firmy. Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Chcemy, by wiedza tej klasy specjalistów była dostępna także dla mniejszych polskich przedsiębiorstw, stąd pomysł na stworzenie społeczności ekspertów, którzy dzieląc się swoją wiedzą wesprą rozwój firm z sektora MSP - mówi Michał Polański, prezes Media People.

Michał Polański i Weronika Szwarc-Bronikowska do września 2016 roku związani byli z domem mediowym MediaOn. Polański pracował tam osiem lat, ostatnio jako dyrektor zarządzający.

Z kolei Weronika Szwarc-Bronikowska była współzałożycielką MediaOn. Zajmowała też stanowisko dyrektora strategii i rozwoju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]