Więcej polskich internautów ogląda wideo niż słucha radia w sieci

Serwisy wideo cieszą się wśród polskich internautów większą popularnością niż stacje radiowe nadające w sieci – wynika z badania firmy Gemius. W radiu internetowym użytkownicy najbardziej doceniają mniejszą uciążliwość reklam.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Ponad trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że skorzystało kiedykolwiek z serwisów wideo, podczas gdy tylko 55 proc. przyznaje, że słuchało w sieci radia. Jeszcze mniejszą popularnością cieszy się w polskim internecie telewizja.

grafika

W internetowych stacjach radiowych – pozostających głównym medium multimedialnym w sieci – polskim użytkownikom najbardziej podobają się mniej uciążliwe reklamy. Radio internetowe bardziej niż tradycyjne kojarzy się również z większą różnorodnością treści. Natomiast tradycyjny system odbioru jest nadal uważany za zdecydowanie wygodniejszy i łatwiej dostępny.

grafika

Badanie korzystania przez polskich internautów z mediów w sieci zostało przeprowadzone w styczniu bieżącego roku przez firmę Gemius we współpracy z Grupą RMF i TVP. Ankiety emitowane losowo na witrynach korzystających z systemu stat24 lub audytu site-centric stat.pl/PBI wypełniło 1200 użytkowników powyżej 14. roku życia.  

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej