„Wielka Kaferiada” w kampanii Segafredo

Ruszyła „Wielka Kaferiada” – ogólnopolska promocja kawy Segafredo. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Mindwinners Design Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji kawy Segafredo należy kupić jej dwa opakowania i zachować paragon. Następnie można zarejestrować się – możliwie najbliżej pełnej godziny – na specjalnej stronie internetowej albo za pomocą SMS-a. Codziennie pięć pierwszych osób, których zgłoszenia dotrą najbliżej pełnej godziny, otrzyma kafetiery, natomiast raz w miesiącu osoba, która dokona zakupów za największą kwotę, wygra ciśnieniowy automatyczny ekspres do kawy.

grafika

Akcję – zaplanowaną do połowy stycznia przyszłego roku – wspiera kampania reklamowa obejmująca internet, outdoor, kanał horeca oraz punkty sprzedaży. Za kreację i realizację wszystkich działań – na zlecenia firmy Segafredo Zanetti Poland – odpowiada agencja Mindwinners Design Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny