TVP1 liderem w Wielkanoc w 4+, Polsat na czele w grupach 16-49 i 16-59

Podczas Świąt Wielkanocnych najpopularniejszą stacją w całym rynku była TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 liderem był Polsat. Stacja Telewizji Polsat pochwalić się mogła największym zasięgiem oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych między 17 a 18 kwietnia 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem ubiegłorocznych świąt wielkanocnych (tj. 3-5 kwietnia; dane uwzględniają również Wielką Sobotę) zmniejszył się o 16,94 proc. i wyniósł 8,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,49 proc. do 6,63 proc.

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji podczas tegorocznych świąt wielkanocnych wyniósł 5,70 proc. (w dół o 12,84 proc.). Czwarty TVN miał 4,34 proc. udziału (- 27,39 proc.). Czołową piątkę uzupełnia TVN24, który awansował z siódmej lokaty (4,28 proc.; wzrost o 14,30 proc.).

grafika

Polsat na czele w 16-49

Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,44 proc., po spadku o 8,26 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-lesniczowka-tvp1-kto-oglada-liczba-widzow,7173199914809473a ##

Drugą lokatę zajął TVN. Wynik stacji zmniejszył się o 32,59 proc. do 5,58 proc.

Podium uzupełnia TVP1 (- 22,34 proc. do 4,75 proc.). Z szóstej na czwartą lokatę awansował kanał TV Puls (+ 6,87 proc. do 4,75 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 bez zmian liderem również był Polsat (7,91 proc.; w dół o 3,36 pkt. proc.).

grafika

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych największy 1-minutowy zasięg odnotował Polsat, który 17 i 18 kwietnia dotarł do 15,14 mln widzów. Drugi pod tym względem był TVN (RCH na poziomie 14,63 mln), a trzecia – TVP1 (14,27 mln).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?