„Włącz Trójkę i rób co chcesz” w reklamach Programu III Polskiego Radia

Program III Polskiego Radia zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Włącz Trójkę i rób co chcesz”. W akcji oprócz słuchaczy rozgłośni występują jej szefowa Agnieszka Szydłowska oraz dziennikarki Katarzyna Borowiecka i Renata Grochal.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
„Włącz Trójkę i rób co chcesz” w reklamach Programu III Polskiego Radia
Fot. materiały prasowe

W nowej kampanii Trójka podkreśla wolność, autentyczność i szacunek wobec słuchaczy. Nie zamierza ich zmieniać ani pouczać, tylko chce być po prostu obecna – jako towarzysz codzienności.

– Chcemy być obecni w życiu naszych słuchaczy tak, jak sobie tego życzą – jako głos, który inspiruje, koi albo po prostu towarzyszy w codziennych chwilach. Nowa Trójka nie narzuca i nie ocenia. Kampanią przypominamy, że w Trójce każdy może być sobą. To radio wolnych ludzi – opisuje w komunikacie Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.

W pierwszej odsłonie kampanii pojawiają się Agnieszka Szydłowska (dyrektorka-redaktorka naczelna radiowej Trójki, a także autorka muzycznej „Tonacji Trójki” i rozmów w paśmie „Ludzie”), Katarzyna Borowiecka (kierowniczka redakcji Słowa, autorka programu „Wszystko Wszędzie Teraz” oraz prowadząca pasmo „Tu Myśliwiecka”) oraz Renata Grochal (autorka „Bez Uników”, „Śniadania w Trójce” oraz współautorka podcastu politycznego „Strefa Wpływów”).

– Szukaliśmy pomysłu, który z jednej strony pozwoli nam przypomnieć o istnieniu i odbudowie Trójki tym wszystkim słuchaczom i słuchaczkom, którzy rozstali się ze stacją ostatecznie w roku 2020, ale jednocześnie chcieliśmy podkreślić, że na rynku radiowym wyróżnia nas autorskie podejście do tworzenia audycji oraz dystans do samych siebie – mówi Agnieszka Szydłowska.

Kampania będzie obecna w telewizji, internecie (m.in. w mediach społecznościowych), na nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach własnych Trójki.

Za pomysł kreatywny oraz kompleksową realizację kampanii (n.in. produkcję spotu wizerunkowego) odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie mediów – Agencja Promocji Polskiego Radia.

W ramach akcji w poniedziałek 2 czerwca ruszył cykl, w którym Karolina Gonet i Michał Jędrkowiak przedstawiają ludzi i ich pasje. Cykl jest emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 8.45, w porannym „Zapraszamy do Trójki”, oraz dostępny w ofercie podcastowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]