Właściciel marki DayUp nowym klientem Sensi Gray

Agencja public relations Sensi Gray rozpoczęła obsługę komunikacyjną producenta żywności Arteta, w portfolio którego znajduje się m.in. marka przekąsek DayUp. Firmę wybrano w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań zespołu Sensi Gray należy prowadzenie biura prasowego klienta, pozycjonowanie ekspertów oraz wsparcie w czasie wydarzeń branżowych. Agencja odpowiada również za PR produktowy marek DayUp, DayUp Pearls, FruttiMuss oraz wchodzących na rynek nowości.

Po stronie agencji za prace dla tego klienta odpowiada dział clean label, którym kieruje Iwona Krześniak, account manager.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe