Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)

Ruszyła nowa kampania Biedronki (Jeronimo Martins Polska), wspierająca ofertę produktów z kuchni włoskiej. Akcję „W 100% autentycznie włoskie” zrealizowano wspólnie z Italian Trade Agency - Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)

Biedronka wprowadza nową linię specjałów włoskich GustoBello. Oferta obowiązuje od 7 do 20 lutego br. lub do wyczerpania zapasów. Klienci znajdą w niej makarony, oliwy, pesto, prosciutto cotto, sosy czy ciastka.

Linię produktów promuje kampania reklamowa. Spot zbudowano wokół polsko-włoskich haseł „Bardzo bene!” i „Molto smacznie!” oraz charakterystycznych dla Włochów gestów, wyrażających zachwyt nad spożywanym posiłkiem. Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN.

Akcję uzupełniają spoty radiowe, reklamy w prasie, internecie i mediach społecznościowych

Kampania realizowana jest we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja Made in Italy na świecie. 

Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta