Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena

Wojciech Bogusz awansował do globalnej struktury Heinekena i odpowiada za tę markę piwa na Europę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojciech Bogusz awansował w międzynarodowych strukturach Heinekena
Wojciech Bogusz

Wojciech Bogusz z początkiem września objął stanowisko brand development managera marki Heineken na Europę w koncernie browarniczym Heineken. Awansował z lokalnych struktur firmy w Polsce - od 2012 roku pracował w marketingu Grupy Żywiec, której Heineken International jest większościowym akcjonariuszem.

Ostatnio jako global premium brands director odpowiadał za marki Heineken, Desperados, Paulaner, Guinness. Wcześniej był marketing managerem global premium brands, a także marketing managerem marki Żywiec.

Zanim dołączył do Grupy Żywiec, Bogusz pracował też w działach marketingu takich firm jak Danone i Reckitt Benckiser. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały