Wojtek Baranowski piosenką "Wróć" promuje Alior Pay

Wystartowała kampania marketingowa promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy artystę Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz znanych influencerów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Alior Pay to rozwiązanie, które umożliwia odroczenie zrealizowanych transakcji kartą, Blikiem, wypłat z bankomatów oraz tradycyjnych przelewów za pomocą aplikacji mobilnej Alior Mobile. 

W ramach kampanii powstał pełnowymiarowy utwór muzyczny „Wróć”, nad którym pracowali wokalista i kompozytor Wojtek Baranowski oraz producent Łukasz Dowgiałło (pseud. Luxon). Piosenka jest zupełnie nową, autorską kompozycją, ale wykorzystuje fragmenty utworu Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam, gdzie byłem”. Do utworu powstał teledysk, w którym wystąpili znani twórcy internetowi.

– Poszukiwania influencerów, którzy idealnie wpasują się w idee kampanii trwały bardzo długo. Zależało nam, by zaangażować twórców z różnych światów, którzy na co dzień tworzą bardzo różnorodny content najwyższej jakości i docierają do różnych grup odbiorców – tłumaczy Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający agencji Buzzgrow i PZL.

W teledysku pojawili się: skoczek narciarski Dawid Kubacki, podróżniczka Agata Sacewicz, influencerka kulinarna Paulina Golec, rękodzielniczka Marzena Marideko i Łukasz Dominiak znany z komediowego profilu „Whos your daddy”. Teledysk został wyreżyserowany przez Igora Leśniewskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny Best Regards Production. - Prace nad stworzeniem odpowiedniej strategii komunikacji trwały wiele miesięcy przed uruchomieniem usługi. Naszym zadaniem było stworzenie takiej komunikacji, która z jednej strony budowałaby świadomość i zachęcała do korzystania z nowej usługi, a jednocześnie była angażująca dla różnych grup docelowych – mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka departamentu marketingu Alior Banku.

Promocja usługi rozpoczęła się kampanią w telewizji, w kinach i serwisach VOD, gdzie wykorzystane zostały spoty 30” i 15”. Dodatkowo kampania wspierana jest reklamą w prasie, w radio, na nośnikach OOH (paczkomaty Inpost, sklepy Netto, kioski z prasą), a także w placówkach banku. Ponadto, prowadzone są szerokie działania CRM skierowane do klientów banku. 

W ramach działań promocyjnych w kanałach online’owych zrealizowano największą do tej pory kampanię digitalową Alior Banku. Strategia contentowa  ostała oparta na głównej myśli kampanii, czyli idei powrotów. 

Uzupełnieniem kampanii w kanałach digitalowych są publikacje influencerów na Instagramie i TikToku oraz materiały na kanałach własnych Alior Banku. 

 

Za strategię, ideę kreatywną oraz realizację kampanii contentowej odpowiada agencja Buzzgrow z Grupy PZL.Za realizację kampanii ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja PZL. Reżyserią spotu zajął się Antoni Nykowski, film wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a za postprodukcję odpowiedzialne było studio dźwiękowe Juice oraz postprodukcyjne Televisor. Wsparciem mediowym kampanii zajmują się Sigma Bis oraz Mets (GroupM). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski