Wolt reklamuje się z użyciem addressable TV

Po okresie testowych działań wiosennych, firma Wolt specjalizująca się w usługach food- i quick-delivery, decyduje się na dalsze inwestycje w model addressable TV. Kampania prowadzona będzie we współpracy z Finecast oraz Mindshare (GroupM/WPP), który odpowiada za planowanie mediów offline dla Wolt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wolt kontynuuje współpracę z Finecast, agencją addressable TV działającą w ramach GroupM oraz Mindshare, agencją mediową grupy. 

Jak podano w komunikacie "jesienną kampanię zaplanowano po sukcesie wiosennego trialu – marka dotarła wówczas skutecznie do dorosłych mieszkańców określonych rejonów Warszawy, których w 15-sekundowym spocie wyświetlanym w środowisku connected TV, zapraszała do rejestrowania się na platformie Wolt."

Podczas testów Wolt postawił na kanały z oferty addressable TV grupy TVN (TVN, TTV, TVN7) – reklamy obejrzeć mogli widzowie naziemnej telewizji cyfrowej z aktywną usługą HBB TV, których telewizory są podłączone do internetu. Do nadawania reklam zostało wykorzystane DAI (Dynamic Ads Insertion), czyli dynamiczna technologia podmiany reklam, polegająca na zastępowaniu spotów lub bloku reklamowego treściami adekwatnymi dla konkretnego odbiorcy. Kampania angażowała też szereg aplikacji OTT, które skutecznie zwiększały jej zasięg, m.in. TVP VOD czy Rakuten.TV.

Kampania nie tylko w Warszawie

Jesienią wykorzystanie technologii addressable TV obejmie nie tylko Warszawę, ale aż kilkanaście miast w całej Polsce, gdzie Wolt obecny jest ze swoimi usługami. Celem realizowanej kampanii jest precyzyjne dotarcie do mieszkańców dzielnic i osiedli, gdzie dostępna jest oferta aplikacji Wolt. 

- Nowe technologie w świecie TV i wideo pozwalają łączyć precyzję dotarcia z wysokiej jakości wizerunkowym przekazem na ekranie telewizora. Marka Wolt ma w swoim DNA obecność w świecie nowych technologii, dlatego w naszym marketingu szukamy innowacyjnych, a jednocześnie efektywnych rozwiązań. I dlatego też wybraliśmy współpracę z Finecast - mówi Krzysztof Dłużniewski, head of marketing w Wolt Poland.

- Kampanie marki prowadzone są wyłącznie w obszarach objętych dostawami Wolt. Ściśle geotargetowany przekaz, skierowany do mieszkańców konkretnych dzielnic czy osiedli, uzasadnia inwestycje Wolt w kampanię telewizyjną. To świetny przykład marki, której addressable TV otworzyło drzwi do świata reklamy TV - dodaje Maciej Olenderczyk, szef polskiego Finecast (Finecast Director/ GroupM).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej