Wordsmith PR z nowymi klientami, w zespole Weronika Skwarzec

Olsztyńska agencja public relations Wordsmith PR rozpoczęła współpracę z Zakładami Mięsnymi Warmia, studiem tkanin Anny Bułło oraz drukarnią internetową DrukarniaFortuny.pl. Do zespołu dołączyła Weronika Skwarzec, która objęła stanowisko specjalistki ds. PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Umowa z Zakładami Mięsnymi Warmia obejmuje relacje z mediami, obsługę kanałów w social mediach, a także kreowanie wizerunku firmy i produktów.

Agencja wspiera również komunikacyjnie studio tkanin Anny Bułło w zakresie wdrożenia nowej linii produktów oraz sklepu online. Zajmuje się też doradztwem public relations, obejmującym relacje z mediami, komunikację w social mediach czy współpracę z architektami i influencerami.

Do grona klientów agencji dołączyła także internetowa drukarnia z pełną ofertą na urządzenia mobilne DrukarniaFortuny.pl. Do zadań Wordsmith PR należy tworzenie treści (w tym tekstów na blog), relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.

Strony nie informują o szczegółach zawartych umów.

Do zespołu agencji dołączyła Weronika Skwarzec. Jako specjalistka ds. PR będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę i wsparcie komunikacyjne klientów. Skwarzec poprzednio pracowała w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego województwa warmińsko-mazurskiego. Specjalizuje się w  promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych, była rzeczniczką prasową 4. edycji WAMA Film Festival.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"