Worldcom PR Group wzmacnia marketing

Corinna Voss z niemieckiej agencji HBI dołączyła do zarząduWorldcom PR Group.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Voss będzie odpowiedzialna za rozwój działań marketingowych naterenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Worldcom jestreprezentowany w Polsce przez Glaubicz GarwolińskaConsultants).

Worldcom PR Group, wiodąca światowa sieć niezależnych firmdoradztwa PR, którą w Polsce reprezentuje Glaubicz GarwolińskaConsultants, wzmocniła zarząd w regionie EMEA. Do zespołu dołączyłaCorinna Voss, dyrektor generalny agencji HBI International PR &MarCom z Monachium. Voss będzie odpowiedzialna za opracowanie iwdrożenie działań marketingowych wspierających ekspansję WorldcomPR Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także zazapewnienie w tym regionie spójnego wizerunku sieci.

Worldcom PR Group ma w tym regionie już 25 agencji. Wnajbliższej przyszłości planowana jest dalsza ekspansja sieci,zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach Bliskiego Wschodu iAfryki. Dlatego zarząd, pod kierownictwem Diego Biasi, zdecydował opowiększeniu zespołu zarządzających o osobę bezpośrednioodpowiedzialną za marketing, która usprawni proces pozyskiwanianowych partnerów i klientów.Niemiecka agencja HBI kieruje biurem prasowym Worldcom PR Group naregion EMEA, dlatego Voss była idealną kandydatką, aby powierzyćjej prowadzenie działań marketingowych, równocześnie z działaniamiPR.

Worldcom PR Group ma 101 przedstawicielstw w 134 miastach nacałym świecie. Grupa istnieje od 1988 r.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek