Wpadka TVN: wyniki „MasterChef” dostępne przed finałem

W piątek na oficjalnej stronie „MasterChef” były dostępne fragmenty finałowego odcinka programu ujawniające, kto wygrał show. W telewizji pokazano to dopiero wieczorem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W piątek na stronie głównej serwisu masterchef.tvn.pl pojawiło się kilkanaście filmików nakręconych tuż po finałowym odcinku „MasterChef” i ujawniających, kto wygrał program. Show nie jest bowiem emitowany na żywo, tylko wcześniej nagrywany. Dodatkowo linki do tych materiałów zostały zamieszczone na oficjalnym fanpage’u facebookowym programu. Z tych informacji wynikało, że „MasterChef” wygrała Basia Ritz, drugie miejsce zajęła Kinga Paruzel, a na trzecim uplasował się Miłosz Wyrwicz.

Tymczasem w telewizji ostatni odcinek show pokazano dopiero w niedzielę o godz. 20.

grafika

Po kilku godzinach materiały ujawniające wyniki „MasterChef” zniknęły ze strony internetowej programu, a linki do nich - z fanpage’a facebookowego. TVN na razie nie skomentował tej sytuacji.

Natomiast na fanpage’u w niedzielę o 19:30 zamieszczono wpis: „To był gorący dzień! ;) Tak, czy inaczej, zaczynamy już o 20:00 i zapraszamy do wspólnego oglądania finałowych konkurencji!”, który użytkownicy skomentowali m.in. tak: „Nie lubię oglądać czegoś, gdy znam zakończenie” oraz „Oglądalność na pewno spadnie... Szkoda, że to wyszło, zepsuli frajdę”. Na sugestię internautów, że ostatni odcinek programu powinien być nadawany na żywo, administratorzy odpowiedzieli: „Na pewno teraz rozważymy to, przy drugiej edycji”.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA