Wrześniowy „Playboy” z Nataszą Urbańską na okładce

We wtorek 25 sierpnia br. ukaże się wrześniowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się aktorka Natasza Urbańska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Wrześniowy „Playboy” z Nataszą Urbańską na okładce

W środku wydania znalazła się sesja zdjęciowa Nataszy Urbańskiej, a także m.in. wywiad z pisarzem Markiem Krajewskim, reportaż o szkoleniu psów obronnych oraz sylwetka przestępcy El Chapo, który zbiegł z najpilniej strzeżonego więzienia w Meksyku.

Numer ukaże się w nakładzie 70 tys. egz. i kosztuje 10,99 zł.

Sprzedaż wrześniowego „Playboya” wspiera kampania promocyjna w prasie („Auto Świat”, „Teraz Rock”, „Classicauto”) i interecie (ckm.pl, kozaczek.pl, zeberka.pl, milionkobiet.pl, autostuff.pl).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Playboya” w maju br. wyniosła 33 527 egz. (zobacz wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje