"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)

Pod hasłem „Wszyscy poznaliśmy się na Amolu” wystartowała nowa kampania reklamowa marki Amol (Takeda Pharma), przegotowana przez oS3, studio Sputnik, Locomotive i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)

Tegoroczna kampania Amolu opowiada historię grupy nieznajomych osób, które w pewien jesienny wieczór przypadkowo spotykają się w górskim schronisku. To, co ich połączy, to wspólne doświadczenie, jakie każdy z nich ma z promowaną marką.

Kampania emitowana będzie w październiku br. w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych). Spoty emitowane są w wersjach 15- i 30-sekundowych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada ponownie agencja reklamowa OS3, która wraz ze studiem Sputnik zrealizowała poprzednią kampanię marki z 2018 roku.

Za postprodukcję i udźwiękowienie odpowiadało studio Locomotive. Spot wyreżyserował Michał Bolland. Media kupowane są przez dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu