Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem

W listopadzie 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem magazyn „Bravo”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Fun Club”, który wyprzedził „Bravo Girl”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem
Shutterstock.com

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 119 154 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,58 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,52 proc. do poziomu 71 695 egz.

Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 18,70 proc. do 65 307 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła o 14,54 proc. i wyniosła 58 568 egz.

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,20 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast również i tutaj najwięcej straciło „Bravo” - było to 3,71 proc.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami