„Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak

McDonald's Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach". Celem akcji jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje platformy społecznościowe TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.

Koncepcja opiera się na 30-sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór przygotował raper Mateusz Holak.

Akcja wystartowała najpierw na TikTioku z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.

- Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora - komentuje Anna Borys-Karwacka,  dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Za kampanię odpowiada agencja DDB Warszawa, GetHero oraz dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe