Wydawanie pieniędzy na potrzeby innych w świątecznej kampanii TD Banku

30 tys. dol., które trzeba wydać w ciągu 24 godz., by uszczęśliwić innych ludzi - taka była idea akcji przeprowadzonej przez amerykański TD Bank. Najlepsze pomysły znalazły się w spocie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii o nazwie #MakeTodayMatter związanej z amerykańskim Świętem Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie wytypowano 24 osoby będące klientami TD Banku. Każda z nich otrzymała kwotę 30 tys. dol., którą miała przeznaczyć na potrzeby ludzi pochodzących z jej lokalnej społeczności.

Cztery historie związane z wypełnieniem wspomnianego zadania przedstawiono w ponad 4-minutowym spocie. Michael z Ontario za otrzymane pieniądze zlecił skonstruowanie specjalnej rampy, która pozwoliła jego jeżdżącej na wózku sąsiadce opuścić dom po raz pierwszy od 4 lat. Valerie z Pensylwanii za otrzymane pieniądze zorganizowała show, w którym wzięły udział dzieci - jej podopieczni. Edwin, pochodzący z Florydy nauczyciel wychowania fizycznego wydał wszystko na zakup sprzętu sportowego dla lokalnego dziecięcego klubu futbolowego.

- Pasja naszych klientów do obdarowywania innych jest niesamowita - powiedział serwisowi Adweek Dominic Mercuri, szef marketingu TD Bank. - Nie wiedzieliśmy, czy ten pomysł wypali. Ale wypalił i z powierzonych pieniędzy nie pozostał ani dolar - dolar.

W ciągu trzech dni spot został odtworzony na YouTube ponad 2,7 mln razy. Kampanię przygotowały agencje Leo Burnett i Diamond Integrated Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej