„Wydżampuj swoje TV” - Tomasz Kot znów reklamuje Netię (wideo)

Pod hasłem „Wydżampuj swoje TV” rusza kolejna kampania reklamowa Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję - obejmującą też konkurs dla klientów - przygotowały firmy Brasil, Infinity Group i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Netii z Tomaszem Kotem reklamowana jest oferta programowa Telewizji Osobistej. W reklamach aktor odwiedza domy Polaków zafascynowanych swoimi bogato ustrojonymi telewizorami, przy czym okazuje się, że jeszcze ciekawsze jest co, co dzięki Netii można w nich oglądać. Przypomnijmy, że Kot występował już w reklamach Netii w latach 2009-2011 (zobacz wszystkie spoty z jego udziałem).

Obecnej kampanii towarzyszy ruszający 27 lutego konkurs „Wydżampuj swoje TV”, w którym każdy może oryginalnie ozdobić swój telewizor i przesłać jego filmową prezentację. Najciekawiej przystrojone odbiorniki wybierze jury, przyznając trzy główne nagrody po 10 tys. zł. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Infinity Group.

Natomiast działania stricte reklamowe będą prowadzone w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TVN24, Discovery i TVN Meteo) oraz internecie (m.in. You Tube, NK.pl, Gazeta.pl, o2.pl, Onet.pl, Google Display Network). Reklamy przygotowała agencja Brasil, a wyreżyserował je Bartek Ignaciuk, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"