Wzrost sprzedaży miesięcznika 'Dziecko'

Ponad 25 procentowy wzrost sprzedaży miesięcznika 'Dziecko' w stosunku do roku 2005.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Według danych wydawcy, średnie rozpowszechnianie płatne w I kwartale 2006 r. wyniosło 101 768 egzemplarzy; marcowy numer  przekroczył 110 tys. egzemplarzy. To wynik o ponad 25% lepszy, niż w I kwartale 2005 r., kiedy sprzedano 80 204 egzemplarzy miesięcznika - podano w komunikacie.

Tegoroczne edycje miesięcznika „Dziecko” pojawiały się w sprzedaży w różnych wariantach: bez gadżetów  w promocyjnej cenie 2,90 zł,  z bajkami na płycie VCD    (zawsze dwie bajki do wyboru) lub z innym prezentem (np. w numerze marcowym były to lalki).

„Te wyniki bardzo nas cieszą, gdyż oznacza to, że rodzice coraz wyżej cenią profesjonalne rady i sprawdzone, rzetelne informacje” - mówi Ilona Szajkowska, wydawca miesięcznika ”Dziecko”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber