X uruchamia globalny program „Udostępnianie przychodów z reklam”

Niecały miesiąc po podzieleniu się przychodami z reklam z wybranymi zweryfikowanymi twórcami, platforma X (Twitter) udostępnia swój program „Udostępnianie przychodów z reklam” wszystkim kwalifikującym się twórcom na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Dzisiaj jest ten dzień” - poinformowała firma we wpisie na X, instruując twórców, aby skonfigurowali wypłaty z poziomu monetyzacji, aby otrzymać wynagrodzenie za publikowanie treści.

We wpisie tym podkreślono również chęć zostania wiodącym miejscem w internecie, w którym można płacić twórcom godną płacę. „To nasz pierwszy krok w nagradzaniu was za wasze wysiłki” – napisano.

Na początku lipca dyrektor generalny X, Elon Musk, napisał na Twitterze, że pierwsza runda płatności dla twórców będzie pochodzić z bloku 5 milionów dolarów.

Aby się zakwalifikować, użytkownicy X powinni subskrybować Blue lub Verified Organizations. Muszą mieć co najmniej 500 obserwujących i 15 milionów wyświetleń ich łącznych postów w ciągu ostatnich 3 miesięcy.

Gdy twórcy wyrażą zgodę, X zapewnia, że będą otrzymywać wypłaty „w regularnym tempie”, o ile wygenerowali ponad 50 dolarów.

Twórcy otrzymują wynagrodzenie w zależności od tego, ile konwersacji generują w swoich odpowiedziach na posty, ponieważ firma nie zarabia na reklamach wyświetlanych na głównej osi czasu X – tylko na reklamach zawartych w odpowiedziach zweryfikowanych użytkowników

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii