Xenna Balance w nowej kampanii przekonuje, że przynosi "ulgę na dłużej"

Pod hasłem „Ulga na dłużej” ruszyła kampania promująca wariant na przewlekłe zaparcia Xenna Balance marki USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja FCBBridge2Fun.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa komunikacja dedykowana jest osobom cierpiącym na zaparcia przewlekłe. Xenna Balance dzięki połączeniu nowoczesnego makrogolu z elektrolitami, nawadnia i reguluje pracę jelit2.  

Dzięki zastosowaniu Xenny Balance życie zarówno bohaterki spotu, jak i wielu innych kobiet przestaje kręcić się wokół problemu zaparcia.

Nowy spot ma wzmocnić świadomość tej nowoczesnej terapii, a ulga na dłużej od zaparć zachęcić osoby z tym problemem do jej wypróbowania i umocnić Xennę na pozycji lidera kategorii zaparć.

Spot zrealizowała agencja FCBBridge2fun, za produkcję odpowiadał Selfish3. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"